2013-05-11 Descenso extra Benicadell - Port de l'Olleria. - Mas Fotos

Ahir Boira ens va preparar una de les bones. Una rutanga guapa com diu David el Alt. Eixirem cap Atzeneta pel camí més ràpid, és a dir passarem per Montaverner i el camp de motocròs d'Albaida. Per a pujar a la caseta Jaslem ho férem per la senda que comença al parc d'Atzeneta. Una vegada dalt es desviarem cap a la dreta per pujar per les sendes que van direcció a la cava i nevera Diego. Des d'allí cap la nevera Carcaixent fins aplegar al punt més alt, una torre d'alta tensió des de la que es veu el pic del Benicadell.
Ací comença ja els descens vertiginòs i ràpid, que anava fent esses fins a la pista forestal del Benicadell. Que passada, l'únic inconvenient es que les cames acabaren un poc arrapades, però valia la pena. Seguidament ens dirigirem cap la Font Freda, per baixar per la senda que passa pel costat del Miraor. Una senda complida, sobretot al principi, però de les guapes. Teniu que haver vist, com baixa correguent una dona amb pals d'uns 50 pico anys. En aplegar a la pista que puja cap a la Font del Melero, vam pujar fins al mirador de baix, pel que es desviarem per la senda cap a Carricola.
Unes rises i un poc d'escama al bar, però un ratet molt bo, adobat amb un entrepa "que té cagues", (si en permeteu l'expressió). Com ve siguent avitual, el presi ens va fer costat per menjar-nos el bocata i acompanyar cap a casa al fluixet del grup (jajajaja, és brometa). Javi Camarena no es trobava be, i la Specialized li estava donant problemes.
Ja damunt de la bici i cap a casa, un altra vegada pel cami més ràpid. Varem decidir pujar fins al control del tunel i, una vegada allí, decidirem Vicentin, Boira i jo pujar fins la creueta i deixar-se caure per una senda que Boira volia ensenyar-nos. Colló que senda, fliiiiiiiipaaaaaaa. Guapa però d'un parell de collons, si senyor.
Bé un 65 km plens d'aventures i bona companyia: Vicentin, Boira, Juanvi Grima, Javi Camarena, Sergi, David el Alt i Jo. Ale fins el cap de setmana que ve. Per cert, el dissabte que ve estem preparant una eixida des d'Ontinyent per anar al riu Vinalopo, per Bocairent i Banyeres. Ja vos informarem ací al face i a la pàgina del club.